Uçuş kompensasiyası nə üçün lazımdır?

Uçuş kompensasiyası

Uçuş kompensasiyası-Təyyarəyə minməyə və planlaşdırdığınız səfərdən həzz almağa hazır olduğunuz, lakin uçuşunuzun  gecikdiyi və ya ləğv edildiyi bir vəziyyətdə özünüzü heç görmüsünüzmü? Bu hallar, xüsusən də hava limanında saatlarla gözlədiyiniz halda, əsəbləşdirə, narahat edə və səyahət planınıza mane ola bilər.Buna bazmayaraq, hüquqlarınızı bilmək bu çətinlikləri azalda bilər.

Uçuş kompensasiyası- sərnişinlərin uçuşları gecikdirildikdə, ləğv edildikdə və ya buraxılmadıqda ala biləcəkləri maliyyə kompensasiyasıdır.Sərnişinlərin hüquqlarını qorumaq üçün bir çox ölkə və ərazilərdə aviasiya qanunvericiliyi tez-tez bu kompensasiyanı tələb edir.

Uçuş kompensasiyası üçün xüsusi qaydalar və uyğunluq meyarları aviaşirkətə, ölkəyə, bölgəyə və pozulma şəraitindən asılı olaraq dəyişə bilər.

Uçuş kompensasiyası bu hallarda verilə bilər:

Uçuş gecikmələri

Uçuş əvvəlcədən müəyyən edilmiş müddətdən artıq gecikirsə, sərnişinlər kompensasiya almaq hüququna malik ola bilərlər.

Uçuş ləğvləri

Uçuş ləğv edildikdə, ləğv aviaşirkətin nəzarətindən kənar fövqəladə hallar (məsələn, ağır hava və ya siyasi qeyri-sabitlik) səbəbindən baş vermədiyi halda, sərnişinlər kompensasiya almaq hüququna malik ola bilərlər.

Kifayət qədər rezervasiya əldə edilmədikdə

Uçuş 3 saatdan çox gecikirsə və bu, aviaşirkətin günahıdırsa-məsələn, kifayət qədər rezervasiya əldə etmədikdə və ya texniki nasazlıq olduqda, kompensasiya almaq hüququnuz var.

Uçuşum ləğv edilərsə nə olar?

Ləğv edilmiş uçuşlar səyahət planlarınıza xələl gətirə bilər, ona görə də adi şəraitdə aviaşirkətlər sizə planlaşdırılan uçuş vaxtından ən azı iki həftə əvvəl ləğv barədə məlumat verməlidirlər.Eyni zamanda, onlar sizin üçün başqa bir uçuş təşkil etməli və ya biletinizi geri qaytarmalıdılar.Lakin bu həmişə belə olmur.Ləğv barədə sizə 2 həftədən az vaxt qalmış, lakin planlaşdırılan gediş vaxtının 24 saatına qədər məlumat verildiyi təqdirdə, aviaşirkət sizin üçün alternativ bilet təqdim etməlidir.

Prosedura uyğun olaraq sizə məlumat verilmədiyi və ya eyni bilet nömrəsi ilə bron edilmiş reysi buraxdığınız hallarda, aviaşirkət sizə uyğun olaraq başqa reys təqdim etməli və ya kompensasiya və pulun geri qaytarılmasını təmin etməlidir.

Kompensasiya adətən yemək, qalma, nəqliyyat və müəyyən hallarda pul kompensasiyası kimi xərcləri əhatə edir.Sərnişinlər öz hüquqları barədə məlumatlandırılmalı və onların biletinin şərtlərini və ya ərazilərində tətbiq olunan qaydaları yoxlamalıdırlar, çünki xüsusi qaydalar və kompensasiya məbləğləri fərqli ola bilər.

Uçuşunuzu aylar öncədən ləğv etməyinizdən və ya hava limanına gedən yolda gözlənilməz problemə görə onu qaçırmağınızdan asılı olmayaraq, sizin aviaşirkətdən eyni şəkildə vergi və rüsumların geri qaytarılması hüququnuz var.Bunun səbəbi, hər iki halda, siz uçuşunuzdan istifadə etməmisiniz və buna görə də bu xərcləri ödəməyə borclu deyilsiniz.

Compensair, uçuşun gecikməsi, ləğv edilməsi və ya təyyarəyə minməməsi halında hava sərnişinlərinə aviaşirkətlərdən 600 avroya qədər kompensasiya almağa kömək edən onlayn xidmətdir.