Ümumi baxış

Geri qaytarma və ləğv etmə hüququna malik olmaq üçün Owl Tourism’dən birbaşa rezervasiya zamanı, aldığınız voucher və sənədlərdə göstərilən şərtlərlə, saytımızdan rezervasiya etdiyiniz zaman isə keçid edərək alış etdiyiniz şirkətin təyin etdiyi qaydalarla tanış olmalısınız.

Heç bir halda geri qaytarılmayan məhsul və xidmətlər rezervasiya zamanı sizin nəzərinizə çatdırılır.

Qaytarmanızı tamamlamaq üçün qəbz və ya satınalma sübutu tələb edirik.

Zəhmət olmasa, satın aldığınızı geri göndərməyin.

Müəyyən hallar var ki, yalnız qismən geri qaytarılır:
Qismən geri qaytarmalar, aviabiletlər, otellər, turlar kimi müəyyən xidmətlərin rezervasiyası zamanı xüsusi şərtlərlə bildirilir.


Geri qaytarmalar

Qaytarmağınız qəbul edildikdən və yoxlanıldıqdan sonra sizə qaytarılmış məhsulunuzu aldığımızı bildirmək üçün sizə e-poçt göndərəcəyik. Biz həmçinin pulunuzun geri qaytarılmasının təsdiqlənməsi və ya rədd edilməsi barədə sizə məlumat verəcəyik.

Təsdiqlənsəniz, pulunuzun geri qaytarılmasına baxılacaq və müəyyən günlər ərzində kredit kartınıza və ya orijinal ödəniş metodunuza kredit avtomatik olaraq tətbiq olunacaq.

Gecikmiş və ya çatışmayan geri qaytarmalar

Hələ pulu geri almamısınızsa, əvvəlcə bank hesabınızı yenidən yoxlayın.

Sonra kredit kartı şirkətinizlə əlaqə saxlayın, pulunuzun geri qaytarılması rəsmi olaraq dərc edilməzdən əvvəl bir az vaxt lazım ola bilər.

Sonra bankınızla əlaqə saxlayın. Geri qaytarılma göndərilməzdən əvvəl tez-tez bir neçə emal vaxtı olur.

Bütün bunları etmisinizsə və hələ də pulunuzu geri almamısınızsa, Owl Tourism’dən birbaşa alış etmisinizsə, support@owltourism.az, saytımızdan keçid edərək beynəlxalq şirkətlərdən alış etmisinizsə, həmin şirkətlərin əlaqə vasitələri ilə əlaqə saxlayın.


Kömək lazımdır?

Geri qaytarma və geri qaytarma ilə bağlı suallar üçün support@owltourism.az ünvanında bizimlə əlaqə saxlayın.